5 סיבות למה קידום אורגני בגוגל = נכס דיגיטלי מניב

אין דרך אחרת להגיד את זה: קידום אורגני (SEO) בונה את העתיד של העסק שלך.

קידום אורגני הוא לא "קידום" – הוא אסטרטגיה שמחזקת את העסק שלך ובונה לך נכס דיגיטלי: אתר שמקודם גבוה וחזק בגוגל.על זה נאמר אם אתה לא שם, אתה לא קיים.נשמע מסקרן?

קידום אורגני - בחור אוסף קוביות משחק של אנשים, כמו בקידום אורגני

הגאונות: קידום אורגני הוא לא קידום. הוא אופטימיזציה. SEO.

מה זה בכלל אומר?

בעברית, אופטימיזציה זו השבחה. מדובר בתהליך ארוך טווח שבו האתר שלך באופן קבוע מקבל טיפול כדי שגוגל יאהב אותו. באנגלית ראשי התיבות הן SEO: אופטימיזציה למנועי החיפוש (ואותנו בתכל'ס מעניין גוגל). בשורה התחתונה אפשר לסכם זאת במשפט אחד: "מה הלקוחות שלך מחפשים? ואיך אנחנו מספקים להם את זה, לפני כל המתחרים האחרים שלך?"

לדוגמה, נניח שהייתה לך חנות בקניון, לא במיקום הכי טוב. ונניח שמישהו היה עוזר לך לעבור באופן קבוע למיקום יותר ויותר מבוקש. כל מה שהיית צריך לשלם עליו זה על השירות של שדרוג המיקום – אבל עכשיו נכנסת לך יותר ויותר תנועה לעסק.

הסיבה שמדובר בתהליך היא כי גם המתחרים רוצים את המיקומים הכי טובים. והאומנות היא לעשות את הדברים הנכונים לפי ההנחיות של גוגל, כדי לגרום לגוגל לאהוב אותך יותר ולתת לך את המיקום הטוב ביותר.

אז רגע, אם כולם מתחרים על אותם המיקומים מה הסיכוי שלך באמת להצליח?…

גוגל הוא הקניון הגדול בעולם. יש בו את הכל. אף אחד לא יכול להיות במיקום הראשון על הכל.

לכל נושא ועניין יש את המיקומים שלו.

לדוגמה, ניקח את התחום הרווי של עריכת דין: עו"ד לייפוי כוח? גירושין? עבודה? מקרקעין? עבירות תנועה? אחר? כל אחת מהכותרות האלה היא מיני-קניון בפני עצמו.

עכשיו, האם ייפוי הכוח הוא במרכז? בצפון? בירושלים? אנחנו הולכים ומדייקים.

בתחומים אחרים שאינם עריכת דין אפשר לפרסם מחירים, לדוגמה כרטיס ביקור ב-100 ₪ או ב-88 ₪ הם עוד דרך להגדיר את המיקום שלך ביחס למתחרים.

אז אנחנו חוזרים לגאונות של אופטימיזציה בגוגל:

התפקיד שלנו הוא למצוא את המיני-קניון המדויק עבורך, לאתר איפה הלקוחות שלך מסתובבים באותו מיני-קניון, ולמקם אותך בדיוק שם. במיקום הטוב ביותר.

כי בתכל'ס, מה שמעניין אותך ואותנו זה שהלקוחות המתאימים יגיעו אליך.

בשביל זה אנחנו משביחים את האתר שלך על בסיס קבוע עם תוכן וקישורים שבנויים נכון, מוודאים שיש לך כרטיס גוגל אפקטיבי, שיש לך ערוץ יוטיוב שמוגדר נכון, שכל הרשתות החברתיות שלך מקושרות היטב לאתר, ועוד הרבה פעולות קטנות שכולן נחשבות.

כמובן שאנחנו מנטרים את הקידום שלך על בסיס קבוע ומוודאים שכל דבר שהצליח יחוזק וכל דבר שהתדרדר יתוקן מיד. וככה זה ממשיך.

כולם מדברים על מחקר מילים… אבל מה קורה אם אף אחד לא מחפש את מה שיש לך למכור?

כאן נכנסת המיומנות המיוחדת שלנו: בתור יועצים עסקיים מנוסים יש לנו הבנה של השוק העסקי. לפעמים צריך להיות יצירתיים, ואז חשוב ביותר להבין על מה מדברים.

הנה דוגמה אמיתית:

הגיע אלינו בעל עסק בתחום חדש לקידום אורגני. עשינו בדיקת מילים לאתר שלו וחשכו עינינו: אין חיפושים לשירות שהוא מציע… עשינו עבודת מחקר מקיפה לגבי ביטויים שיכולים להיות קשורים, מצאנו ביטויים מעולים ובנינו תוכנית עבודה שמשלבת את הביטויים החזקים ביחד עם החלשים לתמהיל שאומר לגוגל "את זה תקדם".

אז כן, זה דורש חשיבה ומחקר, אבל התוצאה הסופית מצוינת!

אפשר לפנות אלי: רחלי 052-6848604

 

רוצים לדעת עוד על קידום אתרים אורגני?

רוצה לראות את המחירון שלנו?