לקבלת הצעת מחיר מדויקת לחצו כאן

מה חדש בבניית אתרים? העתיד נראה טוב…

רוצה להתקדם לגוגל?

זה קל!

מאמרים נוספים

בניית אתרים הופכת נגישה וידידותית עם מגוון רחב יותר של כלי תכנות, פלטפורמות חכמות ופתרונות שמאפשרים לנו לבנות אתרים מתוחכמים גם ללא קידוד יקר. הנה כמה מהמגמות והפיתוחים שאנחנו מתלהבים לגביהם:

בניית אתרים

בינה מלאכותית (AI) פועלת לטובתך

רכיבים מתקדמים של AI משולבים בבניית אתרים כדי לשפר את העיצוב, התפעול וחוויית המשתמש. מנקודת המבט שלנו אנחנו הכי מתלהבים מכלים ורכיבים שמשפרים את השיווק והקידום, אבל גם מכלים אוטומטיים שעוזרים עם תמיכת לקוחות ומשימות אחרות.

למה אנחנו מתלהבים? כי מנקודת המבט שלנו, כחברה לקידום אתרים, אתר יפה הוא רק נקודת הפתיחה. ללא הנעה טובה לפעולה וקידום נכון האתר נשאר יפה אבל סטטי. לפעמים זה כל מה שצריך – אבל ברוב המקרים נרצה שהאתר יהפוך לנכס דיגיטלי. הכלים החדשים עוזרים לאתרים שאנחנו בונים להיות יותר ממירים וגם להתקדם מהר יותר בדירוג של גוגל.

בניית אתרים בעיצוב רספונסיבי משופר

בתחומים מסוימים אחוזי הגלישה הסלולרית מגיעים ל-90% ואף יותר. עם נתונים כאלה אין פלא שאנחנו מתמקדים יותר בעיצוב רספונסיבי, שנראה טוב בטלפון. בוני אתרים בכל העולם מתמקדים היום בהתאמת העיצוב לגדלים ורזולוציות מסך שונות בסלולר.

נגישות

מטרת רכיב הנגישות היא להקל על אנשים עם מוגבלויות לגלוש באתר ולהנות מוויה טובה, שמתאימה להם. ככל שאנשים הופכים מודעים יותר לחשיבות הנגישות, בוני אתרים משלבים יותר ויותר תכונות שמקלות על אנשים עם מוגבלות להשתמש באתרים שלהם. זה כולל תכונות כמו ניווט במקלדת ותאימות לקורא מסך.

כהערת אגב, רוב בעלי האתרים בישראל מתייחסים לרכיב הנגישות כ-"דרך להימנע מתביעות משפטיות". אני ממליצה לזכור שהרכיב נועד להגדיל את כמות הגולשים באתר.

אינטגרציה עם כלים אחרים

קל יותר לשלב כלים ופלטפורמות באתרים, כמו רכיבי מסחר אלקטרוני, מדיה חברתית, אנליזה של האתר ועוד. בשורה התחתונה – קל לבנות אתר מתוחכם ומתקדם יותר מאי פעם בעבר, בלי ההוצאה הכרוכה במערכות מורכבות ושעות תכנות יקרות.

לסיכום, בניית אתרים מודרניים היא נגישה וידידותית יותר מאי פעם, עם מגוון רחב של כלים ותכונות שמקלים על תהליך העיצוב והבנייה של אתרים גם לעסקים קטנים ובינוניים.

היתרונות הם הרבה יותר מאשר "עיצוב יפה יותר" – הם מאפשרים לאתרים קטנים להתחרות טוב יותר בגוגל בשלב הקידום, שמגיע אחרי סיום הבנייה.

בניית אתרים באנגלית מספקת לעסקים יתרונות משמעותיים:

גישה לשוק גלובלי

אתר באנגלית מאפשר גישה מיידית וישירה לשווקים בינלאומיים, מאפשר תקשורת בשפה שמאפשרת יצירת קשר עם לקוחות מכל רחבי העולם.

לדוגמה, חברות טכנולוגיה כמו Google או Amazon מציעות  חוויית גלישה במגוון שפות לצורך הפשטות התנסות המשתמש בשירותים שלהן. למידע נוסף על בניית אתרים באנגלית>>

ניתוח ומדידת נתונים:

בדיוק כמו אתר תדמית בעברית, אתר באנגלית מאפשר איסוף וניתוח מידע משמעותי בקרב לקוחות מגוונים. באמצעות כלים כמו Google Analytics ניתן לעקוב אחר התנהגות המשתמשים, לנתח ולפענח את הנתונים לצורך שיפור השירות או המוצר.

קידום במנועי חיפוש:

מכיוון ש-60% מחיפושי האינטרנט בעולם מתבצעים באנגלית, אתר באנגלית מאפשר אופטימיזציה יעילה למנועי החיפוש תוך התאמה למילות מפתח אסטרטגיות.

יצירת חיבור עמוק יותר עם הגולשים:

אתר באנגלית מאפשר לעסק פתיחות והגעה לקהלים שונים בצורה אישית. אם זה טוב לחברות כמו Facebook שנהנות מעמד גלובלי עם השפעה רחבה ברשת, זה בטוב יהיה טוב לעסקים.

אפשרויות עיצוב ומראה מקצועי:

אתר באנגלית מאפשר לעסק להתאים את המראה שלו לשווקים בינלאומיים בצורה מושכת ומקצועית. כאשר אתר נראה מקצועי ומותאם לקהל היעד, הוא משדרג את האמינות של העסק בעיני הלקוח.

נוכל להסכים שמגרש משחקים בינלאומי מאפשר לעסק לפנות למגוון עצום של לקוחות פוטנציאליים. אתר באנגלית מהווה כלי מרכזי וחיוני להתרחבות עסקית ברמה גלובלית. ההזדמנויות רבות יותר, אפשר לחפש שווקים יציבים ורווחיים.

בניית אתר תדמית: היבטים עיקריים והמלצות לעסקים

כמומחים בתחום השיווק הדיגיטלי, אנחנו מודעים לחלוטין לכך שאתר תדמית הוא כלי חשוב, נכס דיגיטלי אמיתי לכל עסק המעוניין לבסס מוניטין בזירה הדיגיטלית. אתר תדמית מושקע משפיע לא רק על המראה והאסתטיקה של העסק, אלא גם על מכירות. זו השקעה חכמה בבניית קשרי לקוחות.

הנה כמה טיפים לבניית אתר תדמית, שאפשר ליישם בעת בניית אתרים באנגלית:

ייעוד האתר

לפני שנכנסים לבניית אתר, חשוב להבין את מטרותיו העיקריות: לדוגמה האם מדובר באתר אינפורמטיבי לקידום SEO, או בהצגת מוצרים או שירותים שיווקית שמובילה להצעות מחיר? הבנה מעמיקה של ייעוד האתר תסייע בעיצוב ובבנייתו בצורה המתאימה ביותר.

במקרה של חברה שמייצרת פתרונות טכנולוגיים לעסקים, ייעוד האתר יכול לשמש להצגת המגוון הרחב של הפתרונות הטכנולוגיים שהחברה מציעה. בבניית האתר נתמקד ביצירת עמודי מידע מקיפים על כל סוגי הפתרונות, נציין את היתרונות של כל פתרון, נספק דוגמאות מעשיות של הפתרונות (case study) ונציג את ניסיון והיכולת של החברה לספק פתרונות מותאמים אישית לצרכי הלקוח.

בנוסף, אם ייעוד האתר הוא להציג את הפתרונות הטכנולוגיים לקהל מסוים, כמו עסקים בתחום הביוטק או כלכלה ירוקה, אז ייעוד האתר צריך להשתקף בעיצוב שפונה לאותו תחום.

חווית משתמש מדויקת

אתר תדמית איכותי צריך לבסס חווית משתמש מעולה. זה כולל עיצוב מותאם למה שהגולשים מחפשים, ניווט ברור ופשוט, טעינה מהירה של עמודים ותכנים, והתאמה למכשירים ניידים.

במקרה של מרכז פיטנס שרוצה לפנות לקהל דובר אנגלית, עמוד הבית של האתר יוכל להציג בצורה דינמית את היתרונות שהמרכז מציע עם ממשק משתמש נוח וידידותי, תצוגה ברורה של השיעורים, אפשרות הרשמה קלה לשיעור, מאמרים שמספקים תוכן מקצועי. בנוסף, האתר יציג מדריכים, סרטוני וידאו, וכל פונקציה נוספת שתייעל את חוויית המשתמש ולגרום לו לשמור על הכושר.

תוכן איכותי ורלוונטי

איכות התוכן באתר היא מרכיב מרכזי לשיפור המיקום במנועי החיפוש והגעה לקהל רחב יותר. היום אין תחליף לכתיבת תוכן איכותי, עשיר ורלוונטי אם ברצונך ליצור מערכת שיווק אונליין מצליחה.

כבר בשלב של תכנון האתר חשוב לתכנן איך לספק חווית חיפוש וגלישה נעימה למשתמש, בדרך שבה הוא יוכל לחפש ולמצוא תוכן בקלות ובמהירות.

לדוגמה, האתר יכלול דפים מוקדשים לכל קטגוריה, עם תיאורים מפורטים ככל הניתן, ביקורות ודירוגים של המשתמשים, ותצוגה של דפים קשורים והמלצות. בנוסף לתוכן זה, חשוב להשקיע בבלוג עם כתבות נוספות, ראיונות ומאמרים מעניינים שמרחיבים על רמת הידע המקצועי שלכם. כל זה ייעשה כדי לשדרג את ערך האתר וליצור מרכז מידע מקיף ומעורר עניין.

אופטימיזציה למכשירים ניידים

התאמת האתר לצרכי הגולשים מהסלולר היא לא פחות חשובה – ואפילו עולה בחשיבותה על התאמה למחשבי שולחני. במיוחד כשלוקחים בחשבון סטטיסטיקות ונתוני גלישה (מעודכן לנובמבר 2023) –

  • תנועה לאתרי אינטרנט ממכשירים ניידים עומדת כיום על יותר מ-55%.
  • הרוב המוחץ של משתמש אינטרנט (92.3% ( גולשים מטלפון נייד.

פיתוח אתרים רספונסיביים, שמותאמים לגלישה בסלולר, מוודא שהגולשים יקבלו חוויית גלישה חלקה ומותאמת. בסופו של דבר, כדי לשפר את חוויית המשתמש על מכשירים ניידים, יש להבטיח שהאתר מתאים את עצמו לכלי התקשורת הניידים עם זמן טעינה מהיר מאוד, גישה נוחה ופשוטה לכל חלקי האתר, ומספק חווית משתמש איכותית.

אם כן, אתר תדמית מדויק ומקצועי הוא כלי מרכזי בבניית מוניטין ונוכחות דיגיטלית טובה לעסק. השקעה בתהליכי אפיון אתר נכונים תורמת רבות להצלחה בעולם הדיגיטלי התחרותי.

ומה לגבי טרנדים בעיצוב אתרים?

בעולם העיצוב ופיתוח האתרים, תמיד קיימים טרנדים עדכניים שמשפיעים על המראה, החוויה והתפקוד של האתרים. הנה כמה מהטרנדים העיקריים בעיצוב אתרים ב-2023:

עיצוב אתרים בסגנון בלוג

אחרי תקופה ארוכה שבה הבלוגים נחלשו, בשנים האחרונות הם רואים תחייה מחודשת ככל שהתחום של קידום אורגני SEO הולך ומתעצם. עיצוב אתרים שמושפע מהטרנד של עיצוב בלוג הופך להיות יותר דינמי ומגוון. הבלוגים לוקחים בחשבון שייעשה שימוש בתמונות רבות, בסרטוני ווידאו, בעיצוב קריאטיבי ובהדגשה של חוויית קריאה וגלישה נעימה. כמו כן, יש דגש על יצירת קהילה סביב הבלוג.

עיצוב הבלוגים כולל שימוש יצירתי בתמונות, סרטונים, עיצוב גרפי ייחודי, פונטים מדויקים וארכיטקטורת אתר ששמה את התוכן במרכז תשומת הלב לשיפור חווית הגלישה, הגדלת זמן השהייה באתר וגם לשיפור ביצועים של גוגל ומנועי החיפוש.

העיצוב המודרני של בלוגים מתמקד בחוויית קריאה נעימה באמצעות איזון גרפי בין תמונות לטקסט, פריסה אסתטית ונוחה לעין, שימוש בפונטים ברורים וקריאים שמסייעים לתיאור הטקסטואלי ומייצרים עניין.

מרבית הבלוגים המודרניים מעודדים אינטראקציה עם הקהילה. באמצעות תגובות, שיתוף פעולה עם רשתות החברתיות ואפשרויות שיתוף תוכן, נוצרת תחושת שיוך ומעורבות שמעודדת את הקהל להיות חלק מהתהליך היצירתי ולהגיב על פרסומים.

אנחנו בחרנו בעיצוב בלוג לאתר הבינלאומי שלנו. האסטרטגיה השיווקית מבוססת על שיקולים רבים – ובינתיים האתר זוכה לביקורות טובות לגבי בעיצוב ובעיקר לגבי התוכן (שבמקרה שלנו, הוא באמת המלך…).

אתר באנגלית shoco marketing

עיצוב אתרים מינימליסטי

עוד טרנד מרכזי בעיצוב אתרים: עיצוב נקי ומינימליסטי. בעיצוב כזה יש הרבה שטחים לבנים, רווחים גדולים בין קטעים, צבעים בהירים, פונטים פשוטים, כדי ליצור חוויה משתמש טובה. ניתן לשלב בעיצוב הזה תמונות מובילות דומיננטיות, שמדגישות את הקונטרסט.

סגנון העיצוב המינימליסטי מתמקד בפרטים החשובים ומוביל את הגולש ישירות למטרה העיקרית. עיצוב מינימליסטי מעביר את המסר בצורה ברורה ויעילה. השימוש בצבעים ניטרליים או בגוונים בהירים מאפשר לתוכן לבלוט מבלי להפריע למשתמש. הרווחים הרחבים בין נושא לנושא מבליטים את התמונות ואת הטקסט, שזוכים למלוא תשומת הלב.

עם כל יתרונותיו, עיצוב אתרים מינימליסטי יכול להוות אתגר: כדי להצליח עם סגנון זה חשוב לעבוד על בניית האתר והממשק כך שהוא יהיה נגיש, קל לשימוש ויעיל בכל רמה של חוויית השימוש.

דוגמה טובה היא אתר החנות של Clea De Novo, שאותו עיצבנו בהשראת קולקציית טבעות הנישואין His&Hers. קהל היעד הוא מתוחכם, אירופאי, ולכן המינימליזם.

מאמר אתרים באנגלית מראם

עיצוב Mobile-First

עיצוב "Mobile First" הוא לא באמת "עיצוב" אלא גישה אסטרטגית. הגישה טוענת (ואנחנו לגמרי מסכימים) שבעידן הזה, כאשר כמות גדולה של משתמשים גולשים באינטרנט ממכשירים ניידים, עלינו לפתח אתרים קודם כל מנקודת מבט של גלישה סלולרית ורק לאחריה גלישה ממחשב.

על פי עיקרון העיצובMobile First  יש להתחיל את תהליך אפיון ועיצוב אתר או אפליקציה מלכתחילה עבור מסכי הסמארטפון ורק לאחר מכן להתאים אותו למסכי מחשב. השיטה דורשת ממעצבים ומפתחים לחשוב בראש ובראשונה על חוויית המשתמש במסכי הנייד.

עיקרון זה מדגיש את חשיבות הרלוונטיות של תוכן ושל פונקציות מרכזיות אחרות. כך אנחנו מביאים את חוויית המשתמש לרמה מקסימלית, במיוחד עבור אלה שגולשים באתר ממכשירים ניידים.

הגישה של Mobile First מציבה דרישות גבוהות לעיצוב גמיש של האתר, מה שמסייע להבטיח שהאתר יהיה מותאם לכל סוגי המסכים ויהיה מבוסס על עקרונות של נגישות ונוחות לשימוש.

אתרים באנגלית בוטקאמפ

עד כמה ההצלחה שלך תלויה באתר שבנוי נכון?

התשובה, בשיא הפשטות, היא להסתכל על עסקים שהצליחו ופרצו לעצמם דרך. לכולם יש אתר מודרני, רספונסיבי.

אפשר לא להתחבר לעיצוב, זה בסדר כי עיצוב אתרים הוא עניין של טעם אישי.

אבל לא להשקיע באתר שבנוי נכון זה כמו לצאת לקרב עם יד אחת קשורה מאחורי הגב.

במיוחד אם חשוב לך לבנות אתר באנגלית, שפונה לשווקים בחו"ל – כי שבריר שנייה שבו האתר לא עלה, או לא עלה היטב, עלולה לפגוע בכל המאמצים השיווקיים שלך.

אם יש לך שאלות נוספות, אפשר לקרוא עוד באתר הזה – או לפנות אליי ישירות. אנסה לעזור. רחלי נטע 052-6848604 (הכי טוב בוואצאפ).

המאמר נכתב על-ידי רחלי נטע, מייסדת ושותפה בחברת השיווק הדיגיטלי 'Shoco Marketing', מומחית שיווק משנת 1995 ויועצת עסקית. לאורך הקריירה עבדתי עם מאות עסקים מכל הסקטורים והגדלים, המשימה שלי היא לעזור לעסקים להתרחב באמצעות אסטרטגיות שיווק דיגיטלי מותאמות עבורם.

המאמר נכתב על-ידי רחלי נטע, מייסדת ושותפה בחברת השיווק הדיגיטלי 'Shoco Marketing', מומחית שיווק משנת 1995 ויועצת עסקית. לאורך הקריירה עבדתי עם מאות עסקים מכל הסקטורים והגדלים, המשימה שלי היא לעזור לעסקים להתרחב באמצעות אסטרטגיות שיווק דיגיטלי מותאמות עבורם.