איך ליצור אתר מניב? שלחו לנו הודעה. לחצו כאן

רימרקטינג מאפס עד 100

רוצה להתקדם לגוגל?

זה קל!

מאמרים נוספים

רימרקטינג היא שיטת הפרסום המודרנית בשיווק הדיגיטלי, שמאפשרת לך למקד את הקמפיין שלך באנשים שבאמת מעניינים אותך. יש לה יתרונות רבים והיא מאוד יעילה.

היתרון הראשי הוא עלויות נוחות ותוצאות מעולות שאפשר לקבל כאשר משתמשים ברימרקטינג במיומנות.

פירוש המילה הוא 'פרסום חוזר', וזה בדיוק מה ששיטת הרימרקטינג עושה: גולש נכנס לאתר או לדף הפייסבוק שלך פעם אחת – ומאותה נקודה הוא מתחיל לראות את הפרסומים שלך שוב ושוב באינטרנט. זהו פרסום חוזר, שממשיך בהתאם להגדרות שקבענו מראש.

במאמר הזה נתאר רק כמה מהיתרונות הרבים של השיטה המעולה זאת לשיווק דיגיטלי חכם.

זה המקום להדגיש שהשירות הוא ללא התחייבות לטווח ארוך, אפשר לעצור בכל שלב – כל מה שנותר לך לעשות זה רק להרוויח.

רימרקטינג - גולשת קונה מוצר

רימרקטינג – יתרונות תחרותיים

  1. תוצאות איכותיות

ביחס לשיטות קידום אחרות בגוגל, הרימרקטינג יכולה להשיג תוצאות טובות בהרבה ובעלויות נמוכות יותר. כמובן שיכול להיות הבדל בין עסקים בהתאם לתחום וגם בהתאם לאיכות האתר או דף הנחיתה שלך.

  1. תוצאות מהירות

אין צורך להמתין זמן ארוך כדי לראות תוצאות, השיטה גמישה ופועלת במהירות גבוהה יותר מאשר שיטות אחרות.

  1. לא לאבד לקוחות פוטנציאליים

רוב הגולשים לא יקנו ממך בפעם הראשונה שהם נחשפו אליך, הם ירצו לחשוב על זה ולבדוק הצעות אחרות. הם גם לא יזדהו בפניך, מה שאומר שאין לך דרך להמשיך לשכנע אותם. רימרקטינג עושה עבורך "פולואפ" וממשיך לפרסם אותך לגולשים האלה. ידוע שפולואפ נכון וטוב יכול להגביר את המכירות בעשרות אחוזים!

  1. לבחור את הלקוחות הנכונים

רימרקטינג מתחיל מהצעד הזה – בחירת הלקוחות שהיית רוצה. צעירים או מבוגרים, נשים או גברים, נוער, סטודנטים, שבבעלותם בית, משכנתא, שנוסעים לחו"ל, שמתעניינים באומנות… החופש לבחור נמצא בידיים שלך!

  1. ליצור מודעה שתמשוך את הלקוחות הנכונים אל האתר / דף הפייסבוק שלך

אחרי שהגדרנו מי הלקוח האידיאלי, ניצור מודעה שתמשוך אותם ונפרסם אותה לפי הפילוח המתאים. המודעה תוביל את הגולשים אל אתר, דף נחיתה או דף הפייסבוק שלך – ושם הם יוכלו להתרשם ממה שיש לך להציע.

  1. פולואפ ללקוחות הנכונים

במקום לאבד את הגולש ולא לדעת עליו דבר, הרובוטים של גוגל עושים עבורנו את העבודה: החל מרגע זה ועד חודש או חודשיים קדימה, אותם גולשים ימשיכו לראות מודעות שלך ברחבי האינטרנט. המודעות שלך יופיעו באתרים ראשיים כמו יוטיוב, אמזון, ynet, גלובס וכו' – או באתרים ממוקדים בתחומים כמו ספורט, אומנות, טיולים, נסיעות, כלכלה וכו'. המודעות יעודדו את הגולש לחזור אל האתר שלך או להרים לך טלפון ולסגור את העסקה.

  1. מיתוג והכרה מקצועית

לא פחות חשוב, הפרסום החוזר עוזר להטמיע את הזהות העסקית שלך בציבור. עצם החזרה על המסר והתמונות עוזר ללקוחות הפוטנציאליים להסכים לקבל מותגים חדשים ולהתחיל לרכוש אותם.

עקרונות חשובים להצלחת הרימרקטינג

הגדרת קהלים ומודעות בהתאם

בנוסף לפילוח גולשים שנאמר קודם, יש ליצור מגוון מודעות כדי לשמור על התעניינות מצד הגולשים. אחרי הכל, חודש שלם של אותה מודעה הוא משעמם… באתרים עם מגוון מוצרים רחב, לדוגמה, נשתמש בקמפיין דינמי ונתאים את המודעה לסוג המוצר שהגולש חיפש (לדוגמה, אם הלקוח נכנס לעמוד של מחשבים אז זה מה שנפרסם לו).

הזרמת תנועה יציבה וקבועה לאתר, לדף נחיתה או לדף הפייסבוק

הרעיון של רימרקינג הוא שיווק מחדש לגולשים שנכנסו לאתר שלך – אבל בלי גולשים שנכנסו, על מי נעשה רימרקטינג? לכן הצעד הראשון הוא קידום שיכניס את הגולשים אל האתר. את הפרסום הזה נעשה בגוגל, או בפייסבוק/אינסטגרם/טיקטוק. פעולה זאת תאפשר לנו בסופו של דבר להוציא פחות כסף על פרסום.

ניהול שוטף של הקמפיין

ההבדל בין קמפיין מוצלח או גרוע של רימרקטינג הוא בניהול ומעקב אחרי גולשים. יש צורך במקדם שמבין באנליזה של גוגל. מקדם שיודע להטמיע קודי מעקב ויודע לפענח את הנתונים שזורמים מההקלקות של הגולשים ומהביקורים באתר. ניהול שוטף עם כלים מקצועיים למעקב וניתוח נתונים יכול לתת מידע מודיעני ראשון במעלה. בזכות מידע שנאסף בדרך זו נוכל להמליץ על שיפורים באתר, לשפר את הקמפיין עוד.

אז מה עושים עכשיו?

יוצרים איתנו קשר ומקבלים הצעה שמתאימה לקידום העסק שלך.

 

רוצים לדעת עוד?

המאמר נכתב על-ידי רחלי נטע, מייסדת ושותפה בחברת השיווק הדיגיטלי 'Shoco Marketing', מומחית שיווק משנת 1995 ויועצת עסקית. לאורך הקריירה עבדתי עם מאות עסקים מכל הסקטורים והגדלים, המשימה שלי היא לעזור לעסקים להתרחב באמצעות אסטרטגיות שיווק דיגיטלי מותאמות עבורם.

המאמר נכתב על-ידי רחלי נטע, מייסדת ושותפה בחברת השיווק הדיגיטלי 'Shoco Marketing', מומחית שיווק משנת 1995 ויועצת עסקית. לאורך הקריירה עבדתי עם מאות עסקים מכל הסקטורים והגדלים, המשימה שלי היא לעזור לעסקים להתרחב באמצעות אסטרטגיות שיווק דיגיטלי מותאמות עבורם.

רוצה לראות את המחירון שלנו?