קידום אתרים בגוגל: לידים איכותיים יותר

רוצה יותר לקוחות, בלי לחכות – ולהופיע כבר עכשיו במקומות הראשונים בגוגל?

אנשים מחפשים בגוגל את מה שיש לך להציע, אם העסק שלך לא שם איך תהנה מכל התנועה הזאת?

אנחנו כאן כדי לוודא שהם יגיעו אליך!

דוגמה למודעת מילים

קידום ממומן בגוגל: תוצאות מהירות – לידים איכותיים

אם חשוב לך לקבל לידים איכותיים עכשיו, ואז להמשיך להזרים לעסק עוד ועוד תנועה כדי לצמוח ולהתרחב, קידום בגוגל הוא מודל אידיאלי עבורך.

תשלום רק על הקלקות: לא מבזבזים כסף על חשיפה לא רלוונטית.

השליטה על התשלום לגוגל היא שלך – באפשרותך להגדיל או להקטין את ההוצאה.

לידים יכולים להגיע כבר מהיום הראשון!!!

העסק שלך מתחרה בליגה של הגדולים – מחזק את התדמית והמוניטין שלך!

קידום אתרים בגוגל - קליעה למטרה

קידום אתרים בגוגל איך זה עובד?

יש כמה שיטות לקידום אתרים בגוגל, הנפוצה ביותר היא מודעות מילים. בתמונה אפשר לראות דוגמה. מודעת מילים מופיעה ברגע שאדם הקליד בגוגל את המילים המדויקות שאנחנו רוצים לקדם. לדוגמה, "איטום גגות", "טיול ללפלנד" וכן הלאה.

וכאן מגיעה הגאונות של הקידום בגוגל:

בניגוד לרשתות החברתיות, שם אנחנו "מחזרים" אחרי הגולשים – כאן הגולשים מחפשים בדיוק את מה שחשוב לך להציע.

במילים פשוטות, הלקוחות מגיעים ישר אליך. הם מציינים בדיוק מה הם רוצים ואם זה רלוונטי לך, אז המודעה שלך תעלה.

הנה קישור למודעות גוגל

פשוט ומדהים!

איפה העוקץ ולמה קידום עלול להיכשל?

יש שני דברים שהם קריטיים להצלחה של קידום אתרים בגוגל:

  1. יש הרבה מתחרים. מודעות המילים צריכות להיות מנוסחות בדרך חכמה, מעניינת ומושכת. זאת הסיבה שהמודעה שלך יכולה להתחרות גם במודעות של חברות הענק – ניסוח ממש טוב של המודעות שלך.
  2. המודעה מובילה לאתר או דף נחיתה – וגם הם צריכים להעביר את המסר הנכון בצורה הטובה ביותר. אחרת הגולש ימשיך לחפש. זה קריטי שהדף באינטרנט שהגולש מגיע אליו יהיה מעולה. לדוגמה אמיתית הנה הסיפור של עלי איטום גגות.

עלי, מומחה לאיטום גגות, הגיע אלינו אחרי שנה (!) שבה שילם על קידום בלי לקבל לידים בכלל. הפעולה הראשונה שעשינו היתה ניתוח הקמפיין המלא.

מהרגע הראשון לא אהבנו את האתר שבנו לו, האתר היה לבן ומינימליסטי עם מעט מאוד עדויות מהשטח והתאים יותר לחנות בוטיק מאשר לאיש עבודה. חשדנו שמדובר בשילוב של אתר לא מתאים עם ניהול קמפיין "עצלן" אבל החלטנו לא לקפוץ למסקנות אלא לבדוק סטטיסטיקות אמיתיות.

בשלב הראשון עברנו על המודעות ושיפרנו אותן. זה הוביל מיד להגדלת הכניסות לאתר שלו, אבל לא היו כמעט בכלל לידים.

אז בנינו לו דף נחיתה חדש, שפונה במדויק לקהל היעד הנכון עם הנעה מטורפת לפעולה ותדמית מתאימה: צבעי אדום ושחור דומיננטיים, תמונות של עבודות טובות וסרטונים, פירוט מדויק של כל סוגי השירותים – ישר לפנים!

מהרגע שהתחלנו לקדם את דף הנחיתה הלידים התחילו לזרום.

מאז המשכנו להרחיב את דף הנחיתה וכעת הוא כבר אתר שנהנה מקידום מלא, והלידים ממשיכים לזרום.

זה היתרות של עבודה עם חברה לבניית אתרים וקידום בגוגל – יש לנו ראייה של 360 מעלות על כל תקלה שעלולה לקרות.

עם הידע והניסיון שלנו אין מצב שהקמפיין שלך ייכשל!

אבל מה אם אין לך אתר טוב? או דף נחיתה שנותן תוצאות?

השיטה שלנו היא להתחיל עם דף נחיתה, כי זה הכי מהיר עם יחס עלות/תועלת מעולה.

את דף הנחיתה אפשר לבנות באתר הקיים שלך (בתנאי שהאתר בנוי בוורדפרס אלמנטור), או לבנות דף חדש. 

אנחנו בונים כל דף נחיתה בהתאמה לקמפיין של הלקוח, עם אפיון מלא וכתיבת תוכן מותאמת ליעדי הקמפיין בגוגל.

הנה רק כמה דוגמאות להראות לך למה אנחנו מתכוונים ב-"דף נחיתה מנצח":

איך זה עובד: מודעות Google Ads

חוץ ממודעות מילים, "קידום ברשת החיפוש", יש עוד כמה סוגי קמפיינים שחשוב להכיר:

  • הקידום הנפוץ הבא נקרא "רשת המדיה": אלה המודעות שמופיעות כתמונה (באנר) באתרים שונים ובאפליקציות. כאן אנחנו נעשה שימוש בחשיפה לאנשים דרך באנרים ולא דרך חיפוש מילים.
  • רשת המדיה מאפשרת לנו לעשות קידום "רימרקטינג", שבו המודעות שלך רודפות אחרי גולשים שנכנסו לאתר שלך כדי לשפר את יחס ההמרה.
  • יש גם חשיבות רבה לקידום סרטונים, כאמצעי חשיפה מעולה. קידום סרטונים ביוטיוב מאפשר לך להגיע לקהל חדש רחב יותר.
  • וכמובן, יש את "גוגל שופינג" שמיועד למכירות אונליין. כאן המוצרים הכי מקודמים מוצגים בראש העמוד של גוגל בצורה של קרוסלה עם מוצרים ומחירים.
  • קידום בעזרת תובנה מלאכותית הוא חדש יחסית, נקרא "פרפורמנס מקס" והמטרה שלו היא לנסות ולייצר קידום אוטומטי בזכות אלגוריתם AI שמאפשר לו לבצע אופטימיזציה עצמאית.

האם הקידום במודל AI יצליח? ימים יגידו. אנחנו עדיין מעדיפים את הגישה האנושית, שמסוגלת להגיב לבקשות של הלקוח ברמה האישית…

 

רוצים לדעת עוד על קידום אתרים ממומן?

רוצה לראות את המחירון שלנו?