לקבלת הצעת מחיר מדויקת לחצו כאן

איך לבנות דף נחיתה מוצלח: מתכון מנצח

רוצה להתקדם לגוגל?

זה קל!

מאמרים נוספים

בדרך כלל, כשמתחילים לבנות דף נחיתה הצעד הראשון הוא לחפש השראה לעיצוב. ובכן, היופי או העיצוב המושלם לא בהכרח יביאו לכם לידים. וזאת בעצם הסיבה לבניית דף נחיתה – לידים איכותיים שמעוניינים לקבל מכם הצעה.

במאמר הזה אתן את המתכון הבסיסי לבניית דף נחיתה מוצלח, מתכון שהביא ללקוחותינו הצלחה מסחרית מעולה.

דף נחיתה מנצח

 

דף נחיתה מנצח: האם זה בזכות העיצוב?

אם אתם מתכוונים לעיצוב "יפה ומושקע" אז התשובה היא "לא" חד משמעי. לפעמים עיצוב מאוד בסיסי ולא מתוחכם או מודרני יביא לכם את הלידים הטובים. לפעמים עיצוב מושקע רק יבלבל את הגולשים.

הנה שתי דוגמאות לעיצוב מדוגם (ומצליח) לעומת עיצוב בסיסי (ומוצלח):

אנחנו מקדמים חברה לסידור בתים, לדוגמה סידור הבית בארגזים לפני מעבר דירה או מעבר לדיור מוגן וכו'. אחד הדברים שהדגשתי בעיצוב היה האסתטיקה והרגשת הסדר והאור שנכנס הביתה. המטרה היתה להמחיש ללקוחות איך בית מסודר (לא בהכרח מעוצב) יכול לשנות את האווירה בן-רגע.

אנחנו מקדמים גם חברה לאיטום גגות. שנה שלמה אותה חברה עשתה קידום לפני שהגיעה אלינו, בלי לקבל אפילו ליד אחד… האתר שבנו להם היה מינימליסטי, לבן, מעט מאוד תמונות. היה גם חסר מלא תוכן אבל על זה נדבר בהמשך. מבחינת עיצוב החלטתי לעצב להם דף נחיתה חדש בצבעי אדום-שחור-לבן, עם תמונות של עבודות שמספקות הוכחה לכך שהחברה עובדת ומספקת תוצאות מקצועיות. תוך יום מהשינוי הם התחילו לקבל לידים.

השורה התחתונה:

  • הכי חשוב: אל תהיו שיפוטיים מידי מבחינת הטעם האישי שלכם, הלקוחות הם אלה שקובעים אם הדף מוצלח או לא, בכך שהם מגיבים (או לא).
  • עיצוב דף נחיתה צריך להתאים למה שהגולשים מצפים לקבל.
  • תבדקו דפים ואתרים מתחרים, תבדקו מה המסר שהעיצוב מעביר.
  • יש חשיבות רבה לעיצוב שמותאם גם למחשב וגם לסלולר (ולא לשכוח התאמה לטאבלט).

דף נחיתה עם טקסט מושלם: יש חיה כזאת?

וואלה, אני מכירה אנשים שמבטיחים נוסחאות שממגנטות את הלקוחות ומביאות לידים בכמויות… אבל האמת היא שלפעמים זה לא עובד.

טקסט יכול להיות מנצח מהיום הראשון – או מהגרסה החמישים ושתיים. בתור קופירייטרית מנוסה יצא לי לכתוב תוכן שזכה להצלחה מיידית – או לחפור, לחקור, לשנות, לשנות, עוד קצת לשנות עד שמצאתי את הנוסחה.

אם נחזור לרגע לחברת האיטום, נגלה שהטקסט הראשון שכתבתי להם היה מצוין (וההוכחה היא שנכנסו לידים) – אבל רצינו יותר. אז הוספנו, הרחבנו, שיפרנו ואכן הגענו ליחס המרה משופר בהרבה.

דבר דומה קרה עם לקוח אחר, יועץ רישוי עסקים: הטקסט הראשון היה נחמד. הטקסט המורחב היה ממש טוב. ואז בנינו לו אתר כי ראינו שדף הנחיתה לא מסוגל לספק את כל המידע שהגולשים צריכים. האתר שלו ממיר ממש טוב.

לעומת זאת, למדריך נסיעות שמקדם טיולים מאורגנים כתבתי טקסט שהיה בול בכל פעם מחדש. במקרה שלו בנינו 6 דפי נחיתה בהתחלה, ואז בנינו לו אתר שמקודם היום גם אורגנית וגם ממומן.

השורה התחתונה:

  • הכי חשוב: מילים גבוהות שהציבור לא מכיר או מבין הן נוסחה לכישלון. עדיף לכתוב בסגנון ישיר ועממי מאשר לאבד גולשים בגלל עודף תחכום.
  • סלוגנים מקוריים: לפעמים הם עובדים ולפעמים לא. אל תתעכבו בגלל שאתם מחכים להשראה לסלוגן המושלם, תתחילו לקדם עם כותרת טובה. תמיד אפשר לערוך את הטקסט מחדש.
  • כמו בעיצוב, גם הטקסט חייב להתאים לגולשים. מה הם רוצים לדעת עליכם? מה השאלות שהכי חשובות להם? אפשר לעשות דף נחיתה ארוך עם הרבה טקסט, אל תחששו לספק מידע.

קידום דף נחיתה בגוגל: ממומן או אורגני?

ממש קשה לקדם דף נחיתה בשיטות אורגניות, אבל זה לא בלתי אפשרי. בנינו כבר דפי נחיתה שעולים בחיפוש אורגני רגיל, אז אל תחששו לשאוף לשם.

אבל בעיקרון דפי נחיתה נועדו לקידום ממומן, מהסיבה הפשוטה שיש בהם הרבה פחות תוכן מאשר באתר רגיל – והמנוע של גוגל עובד על העיקרון של הרבה תוכן טוב. אפשר לקרוא עוד על קידום אורגני כאן, אז נתקדם.

לכל סיר יש מכסה: אנחנו כן עושים מחקר מילים לפני שאנחנו מתחילים את תהליך העיצוב והבנייה של דפי נחיתה, כדי לוודא שאנשים בכלל מתעניינים במה שאנחנו מציעים. המחקר אינו מקיף כמו ברמה האורגנית ויכלול בדרך כלל עד 7-8 ביטויים שחשובים ללקוח ושאנשים מחפשים.

מצד שני, כמות לא מבטיחה איכות ודווקא מיקום גאוגרפי הוא בעל חשיבות עליונה, לדוגמה 'רופא שיניים באשדוד' יביא אולי הרבה פניות אבל רובן יהיו חסרות ערך. לעומת זאת 'יישור שיניים באשדוד' מביא פניות מעטות אבל איכותיות. אז אל תחששו ללכת על הגדרה יותר ממוקדת (עם פחות חיפושים) במקום לנסות לתפוס את כל ישראל.

השורה התחתונה:

  • הכי חשוב: תזכרו שזה לא מדע מדויק, תגוונו ותהיו מוכנים לשנות לפי סטטיסטיקות של הצלחות או כישלונות.
  • אבל תזכרו: גוגל לא מגיבים טוב לשינויים תכופים של קמפיין. תנו לקמפיין לפחות שבועיים לתפוס תאוצה לפני שאתם רצים לשנות את הטקסט.
  • לא להיכנס לפאניקה: לפעמים קמפיין מוצלח נכנס להאטה, אל תזרקו אותו לפח. קרה כבר שעקב לחץ של הלקוח שינינו את הקמפיין והתחרטנו…
  • תבדקו מה המתחרים עושים, תתחרו על תשומת הלב של הגולש אבל בלי להתפשר על האסטרטגיה השיווקית הנכונה לכם.

עיקרי המתכון:

קידום דפי נחיתה זה לא מדע מדויק, זאת עבודה שצריך להתמיד בה.

לפעמים לוקח חודש או יותר עד שקמפיין נותן תוצאות – לכל קמפיין יש את הדינמיקה שלו אז אל תוותרו אחרי חודש ראשון.

יש לכם קמפיין מוצלח? אל תעשו 'שגר ושכח', חייבים לשמור עליו חזק כל הזמן.

יש תוכנות מקצועיות שמצלמות את המסך ומראות לכם מה הגולשים עשו בדף. זה כלי חשוב כדי להעריך מה לשנות ולשפר בדף שלכם. אנחנו משתמשים בעיקר ב- SMARTLOOK גם HOTJAR  מאוד טובים.

אנחנו ממליצים לבנות דפי נחיתה ואתרים רק בוורדפרס אלמנטור. אנחנו לא עובדים עם מערכות "סגורות" כי הן עלולות להגביל אותכם.

זה בגדול. בהצלחה!

המאמר נכתב על-ידי רחלי נטע, מייסדת ושותפה בחברת השיווק הדיגיטלי 'Shoco Marketing', מומחית שיווק משנת 1995 ויועצת עסקית. לאורך הקריירה עבדתי עם מאות עסקים מכל הסקטורים והגדלים, המשימה שלי היא לעזור לעסקים להתרחב באמצעות אסטרטגיות שיווק דיגיטלי מותאמות עבורם.

המאמר נכתב על-ידי רחלי נטע, מייסדת ושותפה בחברת השיווק הדיגיטלי 'Shoco Marketing', מומחית שיווק משנת 1995 ויועצת עסקית. לאורך הקריירה עבדתי עם מאות עסקים מכל הסקטורים והגדלים, המשימה שלי היא לעזור לעסקים להתרחב באמצעות אסטרטגיות שיווק דיגיטלי מותאמות עבורם.